» Совети за здраво срце
Совети за здраво срце

Совети за здраво срце

Следете едноставни, но ефективни препораки за здравје на кардиоваскуларниот систем. Така, можете да го намалите ризикот од кардиоваскуларни болести.

Тајната на здраво срце…

Кардиоваскуларните болести може да се спречат. Според студиите, модификациите на вашиот животен стил може да го намалат ризикот од кардиоваскуларни болести приближно за 82 отсто. Треба да обрнете внимание на следниве совети за здрав кардиоваскуларен систем.

Кажете му збогум на пушењето засекогаш

Престанете да пушите или ако веќе сте се откажале не пушете повторно. Ако ви треба помош за да престанете да пушите, контактирајте ги нашите советувалишта.

Редовно шетајте

Правете умерени вежби, како брзо одење, 30 до 60 минути дневно. Погрижете се да вежбате најмалку 150 минути неделно. За да ја постигнете таа цел, можете да пешачите 30 минути дневно 5 дена во неделата. Ако имате прекумерна тежина, можете да ја продолжите секоја сесија на 60 до 90 минути.

Ослободете се од вишокот килограми

Прекумерната тежина е еден од клучните фактори на ризик за коронарна срцева болест. Исто така, се смета дека е важен фактор на ризик не само за срцеви заболувања, туку и за дијабетес мелитус и хипертензија, кои го отвораат патот за срцеви заболувања. Научните студии покажуваат дека дури и губењето на 5 отсто од вишокот килограми го подобрува квалитетот на животот, го намалува ризикот од дијабетес и позитивно влијае на липидниот профил во крвта. Таложењето на масти кое се карактеризира со акумулација на масти во стомакот е многу значајно за ризик од коронарна артериска болест. Постои позитивна корелација помеѓу индексот на телесна маса и смртноста. Индекс на телесна маса <25 kg/m2 е нормален, 25-30 kg/m2 е прекумерна тежина, а >30 kg/m2 укажува на дебелина. Покрај тоа, односот на половината и колковите над нормалните граници или со други зборови, абдоминалната дебелина го зголемува ризикот од коронарна артериска болест. Нормалниот сооднос половина/колкови е 0,9 кај мажите и 0,8 кај жените. Дури и ослободувањето од 3 до 5 килограми ќе ви помогне да го регулирате крвниот притисок до одреден степен. Доколку е потребно, посетете диететичар.

Направете преглед на срцето

Неопходно е преглед на срцето да се направи после 40 години за мажи и 50 години за жени. Тие прегледи треба да се прават во интервали од 2 години кај лица со низок ризик и годишно кај оние кои имаат висок ризик. Бидејќи во тој временски период метаболизмот може да се промени и да се развијат некои болести. Сепак, важно е да се направат прегледи на возраст од 30-тина години ако постои позитивна семејната историја за срцеви заболувања на млада возраст или ако пациентот или роднина од прво колено има дијабетес, хипертензија и високо нивоа на холестерол.

*Информациите на нашата веб-страница немаат за цел да дадат насоки за дијагноза и лекување. Не правете никакви дијагностички и терапевтски процедури пред да се консултирате со вашиот лекар. Статиите содржат информации за терапевтските здравствени услуги на Групацијата за здравствена заштита „Аџибадем“.

ТРЕТМАН

ТЕХНОЛОГИЈА

ACIBADEM

×
Search